Online marketing ügynökség drága vagy sem?

Nagyon sokat beszélünk arról, hogy mennyire fontos és hasznos, ha a cégek együtt dolgoznak online marketing ügynökségekkel. Azonban kevesebbet hallunk, arról, hogy ezek az ügynökségek milyen díjakkal, szolgáltatási árakkal dolgoznak. Ha az online marketing ügynökség munkatárasait kérdezzük, szinte biztosak lehetünk abban, hogy mindenik ügynöknek van egy-egy érdekes sztorija a vállalata vezető és az online marketing varázsszóval összefüggésben. Legtöbb vállalatvezető nehezen érti meg, hogy miért van szükség az online marketingre, és miért kell ezt a szolgáltatást külön szakértőre bízni, és főleg miért kell aránytalanul magas díjat fizetni érte. Az online marketing ügynökség csapata általában 2-50 fő között mozog, akik legtöbb esetben kis- és középvállalatoknak dolgoznak, tehát nem általánosítható, hogy az online szolgáltatás csak a nagy vállalatok körében elterjedt. Ami az árkategóriát illeti, különbség van a hazai és az európai ügynökségek árszínvonalai között, hiszen egy kutatás szerint, a hazai árszínvonal az európai uniós átlag 57 % -át teszi ki. Összegezve elmondható, hogy hazánkban ezt a szolgáltatást olcsóban érhetjük el, és előnyükre is válik.